FOLLOW | DASHBOARD.
Photobucket

My.EntriesAbout.MeMy.DarlinksCredits.To



Overview

Photobucket
Hello, my name is Syafiq Affendy bin Zurymi .

i am 19 years old now . i do love musics, photography, fashions and more . Welcome to my territory . do love me, and don't hate me .

i tweeted , i texted , i posted all about

FUN | FACTS | FICTIONAL | THEORETICAL | FANTASY

Screams With Me

Make-a-wish-logo
click to Join SAYS Malaysia
Hit Counters

ABRACADABRA ! LET THE MAGIC BEGIN !
Please vote my entry in Digi WWWOW Awards . thanks :D
           Assalamualaikum , lama tak update . okay btw saya nak tahu , kawan-kawan semua sihat tak ? Saya , alhamdulillah sihat . Okay, kalau nak cerita apa yang jadi harini memanglah menyayat hati. *apuihhh* cerita dia macam ni , I'm going home , yeayy! then finally " Mintak maaf dik , bas terakhir pukul 2am " and me " what the ?? " okay , then plan terus cancel . Teramatlah sadis kan =.=

          
Sekarang , baru nak mula cerita , yang tadi semua orang panggil intriduction or muqadimmah lah senang .  okay , hari ni , lepas balik dari Kuantan , aku terjumpa website ni . and then ada contest . so , aku nak cuba-cuba lah :) Ni semua pasal DIGI WWWOW Awards . aku mencuba post entry pasal online store aku . nak buat merketing gitu *swirl swirl* this ismy Online Store page -->https://www.facebook.com/syfqafndy please visit okay ? then click a " like "

     
      
Check out my Internet-inspired story at the #DiGiWWWOW Internet For All Awards. Click here for more.: Check out my Internet-inspired story at the #DiGiWWWOW Internet For All Awards. Click here for more. 
http://www.wwwow.my/display_entry.aspx?ID=0d4aaf6a-9adc-4b99-a7e5-205aa16b5f59 --> please visit this site and vote for my entry . thank you so much guys :D 



i tak dapat balik rumah , emmang sedih , tapi kalau korang vote , hilang lah rasa sedih ni . muehehehe *usap janggut yang tak seberapa nak nampak* thank you . assalamualaikum . bye (^_^)

OLDER POST / NEWER POST