FOLLOW | DASHBOARD.
Photobucket

My.EntriesAbout.MeMy.DarlinksCredits.To



Overview

Photobucket
Hello, my name is Syafiq Affendy bin Zurymi .

i am 19 years old now . i do love musics, photography, fashions and more . Welcome to my territory . do love me, and don't hate me .

i tweeted , i texted , i posted all about

FUN | FACTS | FICTIONAL | THEORETICAL | FANTASY

Screams With Me

Make-a-wish-logo
click to Join SAYS Malaysia
Hit Counters

ABRACADABRA ! LET THE MAGIC BEGIN !
THE FENDI'S STORE
    Hi awak semua . Yes , saya baru nak update blog . i've been really busy for this past few weeks . i'm so sorry . okay , dekat sini saya nak cerita . saya sudah berniaga sekarang . alhamdulillah , it has been a month sejak saya mula awal bulan March yang lepas . Saya agak berminat lah dengan e-commerce or berniaga secara online . tujuan utama mestilah nak cari makan weh ! haha . then my second thought ,saya rasa saya nak cari pengalaman dan mencuba untuk gagal :) 



    okay , kawan-kawan mula risau , takut aku abaikan pelajaran . ouh , no way lah . saya still focus on my studies . saya amat pentingkan pelajaran saya . tapi , macam yang saya cakap awal-awal tadi . SAYA MAHU CARI MAKAN *muka serius* . haha . okay , thanks for those who supporting me . i'm really appreciate that . but , there are bunch of monkeys yang suka tengok bangsa sendiri jatuh . kenapa tak boleh tengok orang lain nak bangun , kenapa nak jatuhkan orang je . tapi, at the end of the day , monyet-monyet tu ada text saya " bro , ehe ehe , sorry lah , aku gurau . nak beli baju macam mane yew ? " LOL . it was silly okay . tapi tak apalah , saya tak suka berdendam . 

   

 okay guys, please go to this site and check all those stuffs yang saya jual ye . kalau nak negotiate , saya open je . as long as you believe in me . buat masa sekarang saya guna account bank Maybank . okay , please go to this site and like my page thank you --->https://www.facebook.com/syfqafndy .
   


    petikan daripada bernama " i'm ain't nervous towards those people . those people who easily judging me just by looking at my state and appearance . i do considerate on my studies and my business . yes, i'm still young . and i'm too young too make mistakes ? rather than hangin' out , drunk at the roadside , hangin' with girls who doesn't even related to me . it's much better to do a job and find an income . please understand me :) " - syafiq affendy




OLDER POST / NEWER POST