FOLLOW | DASHBOARD.
Photobucket

My.EntriesAbout.MeMy.DarlinksCredits.To



Overview

Photobucket
Hello, my name is Syafiq Affendy bin Zurymi .

i am 19 years old now . i do love musics, photography, fashions and more . Welcome to my territory . do love me, and don't hate me .

i tweeted , i texted , i posted all about

FUN | FACTS | FICTIONAL | THEORETICAL | FANTASY

Screams With Me

Make-a-wish-logo
click to Join SAYS Malaysia
Hit Counters

ABRACADABRA ! LET THE MAGIC BEGIN !
Project Awesome 2012

     Hi , assalamualaikum . Okay , cerita bermula semasa saya menghabiskan segala cuti yang ada dalam cuti semester ni. Lemak semakin hari semakin tepu dan hari ini hari terakhir untuk aku menghadapi ujian memandu . okay , keputusannya , TUUUTT , saya tak boleh nak bagi tahu lah . okay . nampak poster yang cantik dekat atas tu ? nak tahu apa sebenarnya tujuan saya post entry ni ? haha , okay . sekajap ye , nak cerita .




     Semua ni bermula masa saya sibuk tweeting-ing . okay , tiba-2 saya nampak tweet rakan saya menganai Project Awesome ni . dan saya tertarik lah . Daripada saya buat kerja yang tak ada faedah , baik buat benda ni kan ? haha , cewahh . okay , untuk maklumat lanjut sila klik link di sini ye , http://www.projectawesome2012.blogspot.com . Segala pertanyaan anda akan di jawab .


      Dan jangan risau , Facebook page dan Twitter pun ada , ni dia http://www.facebook.com/ProjectAwesome2012 for Facebook and https://twitter.com/#!/PA2012_  for Twitter and thanks for reading eh :) dan bagi pengguna Twitter , jangan lupa untuk menukar avatar anda , segala informasi di serta kan . @PA2012_   




@apit_TURBO


OLDER POST / NEWER POST